Justin Bieber kan vara en filmstjärna!


Det är officiellt - den Biebster är ostoppbar!
Tror du att han kan fungera lika bra som han kan sjunga?

Vad är nästa steg för Justin Bieber - världsherraväldet? Den 16-årige tonåring sång sensation har redan erövrat musikvärlden, och nu verkar han skulle vara redo för en skådespelarkarriär!Direktören Garry Marshall erkänt att han överväger JB för nyårsafton, uppföljaren till hans hit flick Alla hjärtans dag!

"Redan är de som hänvisar till Justin Bieber," Garry berättade MTV Nyheter om möjligt gjutning."Jag har ingen aning vem det är, men jag är säker vi träffas."

Han tillade, "Ingen är satt ännu. Utom jag hör de håller som hänvisar till detta Justin Bieber. Jag kanske är bäst att se vem han är, så när han kommer på inspelningen, eventuellt [vi kan prata].Så vi får väl se. "

Tycker Du att Biebs skulle vara en lysande skådespelare, eller ska han hålla sig till musik?

Justin Bieber kan vara en filmstjärna - kan vara i "Alla hjärtans dag" Uppföljaren, "New Year's Eve"!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0